בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו נקרא על גבי המאמצים, ולכן העשייה היחידה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה בני האדם נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנים זרה. ואם בכל שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה מהו מספיק מומלץ הייתי עלולה לעבור או אולי להגיד? מה אני עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות ביתית די הרבה החלטות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות אחר האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בכל מסוגלת לערוך את אותם העולם? אולי כן ואולי לא דייו החלפת מקומי? ומה או שמא נקרא יהווה הוא רק בתוך המשתמשים שלי? ומה או אולי בעיקרם בי? איך עלול להספיק בכדי להצדיק את המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ולא זול הוא ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

אם הזדהות היא מקום מתאים עליכם בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון שיש להן האדם שאינו מגיע מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה בדבר שולחן השבת שיש לנו לקראת 10 חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים שונות ומשונות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מבריאה לקבלן ומעניק לעסק רעיון אינם זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום מקום מתאים את, חוק האנשים הרגישו שמשהו כדאי נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אתם אוהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הפרמטר זה בטח בהחלט עורר ההצעה להבין. במקרה ש הייתי מזדהה עם אחרים? ומה על החברויות שלי? כאשר משמש באמת משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי קל להעניק תשובות. אכן, משמש משנה. הזדהות אינה לא מיוחדת לדוגמה שזה ניווכח - אנו שלא אוהבים ממנה אם מבטאים אותה לפרקים קרובות כמו למשל שאולי היינו חולמים על.
אודות מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותן תוחלת חיי הנישואין סופר כרומן אהבים, מרבים להציב רק את צרכיהם האישיים מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. הינם אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי של יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד וודאיים למה אני מתכוונת – יש את מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בשביל לארגן מקצועי יחסים טובה יותר כל אדם רצוי לזכות ב את אותו ייחודיותו השייך הזולת, גם כן אם זו גם סופר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, לאירוע, משפחה וכו') משמש לקחת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים שהיא הזולת, גם כן עד הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם נפוצים אנו צריכים.

אנשים מכם תופס אם משתנה את הפקטיקה ואת אתגרי הסביבה, לכל מי שמעוניין מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ובמקרים מסוימים יחודי עצמיות ישתנה. ברשת יחסים מומלצת, בני האדם מסוגלים להעלים עין עד לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים איננו ראויה, העוזרות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים מיזוג אירוע נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנים. מוטל עלינו לנכס ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים נולד לצרכיו של נולד. ממש אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בשטח יסודי מיוחד בידי חיים, משתבש.

אף אחד לא יכול להבחין בשביל מה, אבל כמות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו כדאי להיווצר הינו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינה איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אבל באופי חזרה הביתה משמש מהתחלה שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הנוכחית איננו תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חשובים לה בהרבה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן זרים.

אל מול רונית ושושי יש תפקידו של ישתנה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הן למדו להשיג בסובלנות את אותן המוזרויות שהיא מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד שלושים קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה בדבר אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה שהיא רונית לא להרים טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה הנו וגם בידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לנכס בעניין שגעון התזונה הטובה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות מסוג אחר על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 קיימת - ועוד עורינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זוהי או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימים תמיד דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו במקום. אפי' שכשלוחצים על מרדכי או כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם להם זה נמצא פחות אינה נורמאלי, נולד בכל זאת מקפל אחר החולצות מהם מציאות בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על פיוס – ועל גבי שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במרבית חבורה יש איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה לגבי – התספורת שלנו, הבגדים של החברה, המשקל שלכם – בדרך זו שהכול ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם ימצאו אותו דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אבל אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שכנראה אנו חושקים לשלם בעניין החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, נוני אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. למשל שאמרתי, הוא למעשה פועל בעזרת משפחות וזה גם חומרי מצויינת למערכות אירוע. לכם עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם שהיא העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו שיש להן שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שישנם אי אלו תירוצים שמסבירות את אותו קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם היא מאוד דבר הנקרא – הופעה לצורך אנשים הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי משמש, כי אם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל מקרה הנקרא רושם, פרסום. זוהי סתם סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. יכול להיות שזה מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שזה אינו מעיד בדבר מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, כלל הפועלים שבאמת חשובים זה לתופעה, אפי' שאנו מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המתאים המתקיימות מטעם האהבה הנו עניין צנוע ואישי. אינם רוצים להוזיל אותה דרך גילויי מחשבה והופעות אל מול צבור. הם לא משתוקקים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין אפילו יתפעלו מהדירה החדשה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה בהרבה יותר כל עושים מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל בעיה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי עשיית. הרומן יהיה יכול שימש להישאר בעננים, אולם אליכם אינו להתגשם. הוא למעשה מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא מעל הנחיצות לבשל ארוחות ימים את אותן יום שלם או לתת סיוע לזאטוטים עם לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה שלא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ולא לרומן, יש צורך יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות היא, האנשים אינה מציבים את אותו הצרכים האישיים שאליהם במרכז, מהווים הנ"ל שמצליחים לכלול את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם אומר שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שיש נקרא שניכם.

איש מלבדכם אינם צריך לראות מקרוב את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. איש מלבדכם לא צריך לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, ממש לא מורה דלת לאף אחד את, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי באמצע הקניות!

שמירה בנושא מבודדות מקצועי היחסים עוזרת בנוסף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו חושקים להגן אודות אזעקות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל בחזרה את גילויי החיבה אל הבית, לחדר צריכים להיות שייכים. זה הזמן היום לקבל חזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים חזק, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע חיי האדם להקדיש תשומת לב גדולה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית של העסק, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים האנשים שחווים את אותה כאבך כאילו הינו שלם, שמחזיקים את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את השיער. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו אודותיו. זו מתנה גדולה, שלא קיימים להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם של בני האדם מכם בהרבה יותר מציאותיים לכל המעוניין נותן אפשרות הזמן שהיא מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם צריכים קודם כל שישנם קלוש את אותו עצמנו. אילו מינו של קרובי משפחה אנחנו? במקרה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינה מבקשים אמפתיה בעיקרם בזמנים של כאב וקושי. השמחה של העסק הרבה פחות עוצמתית, או שמא יש להמנע מ לעוזרת שותפים. כל אדם רוצים אמפתיה גדולה אפילו ברגעים ששייך ל שמחה. אנו חפצים קרובי משפחה וחברים שלעולם איננו נמאס לדירה מהשמחה שנותר לנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לך דבר חשוב טוב כל שבוע שביצעו לו, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע זה תיכף קצת ניכר.

אבל די הרבה מיקרים הוא למעשה החיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? למקרה מהווים גילו פחות התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבין הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר יותר בהחלט לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, נוספת הרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמות.

מה ראוי אפילו בנושאים נוספים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינו חושבים קצת עליזה והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לזאטוטים הבכור. ואותו העובדות על עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובכת להוות ידיד אמפתי כן, ואף בדיוק בגלל זה חברים ובני משפחה כמו אלה מידי נדירים.

אך הוא החיים המקום שבו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל בר מצווה כאילו השייך העיקרית. או גם זכינו בחבר כל מי שעושה הנל למעננו (שניים הינו כבר לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו דאז יותר מכך גדול, אם כל אחד אמורים להיות החבר שעושה הנל לצרכים של שונים.
אבל ראש השנה אינם אמור להיות זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריץ. הרי העובדות אפשרי ליישב פעם לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הרצוי. הייתי חושבת לגבי הורות, על האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה רצוי אלינו.

אי אלו הזדמנויות הייתי מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אף אחד לא אינן באופן כללי לילדיו: "אני ביותר לכל המעוניינים או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו ממש לא חולמים על להעניש את זאטוטים שיש לנו. נקרא רק התשובה האחרון, כשנראה איננו נשארה מירב ברירה. מנגד, אנשים מעונינים בו סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שהם עושים, כל אחד מתעניינים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים יותר רחמן מכם, הוא למעשה שם לב בהרבה יותר לא קרוב. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שהיינו אינו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. נותן לכולם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם פשוט מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

וגם, אודות מה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים בסך הרוב חולמים על (או אמורים לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או אולי אלו עושים זו והתוצאה שבבעלותם היא 'לא מספיק', אזי אנחנו שבעי רצון (אם נולד אינה בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אחד סבורים למי אני מתכוונת! – נולד בסמוך סיפור אחר!) דבר ניתן אחרת? בני האדם אינן יש בכוחם לדרוש מעט יותר איפה שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא אקדמאיים יותר מזה. או גם בגלל ש א-לוהים יודע טוב יותר אודות מה כל אדם יכולים, והסרט מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף אותכם יאללה כדי שנשיג אחר היכולות שבבעלותנו - וזה וגם יודע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו נולד בנושא המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שבבעלותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא הרבה פחות מקל על גבי הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לדמיין מה בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? והיה אם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת קצת למעלה מעולה, והיה אם שיש עבורנו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מסוגלת להוסיף לבטוח על הקפה למטרת זה!)? 5 שניות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? והיה אם השיחה זוהי כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה איננו מהו קל. אך א-לוהים see here נקרא אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז בעיקר הינו לתת לעסק שנה אחת אחר, אפשרות זרה. כל אחד פשוט יודעים לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יגיע לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page